21 feb. 2012

11 puncte de reflectie ale Dr. Joseph Murphy


1. Gandeste binele si binele te va urma. Gandeste raul si raul te va urma. Tu esti ceea ce gandesti intreaga zi.

2. Subconstientul tau nu discuta cu tine. Accepti ceea ce mintea ta constienta spune.
Daca tu spui “nu pot cumpara ceva”, ar putea fi adevarat, dar nu o spune. Alege mai degraba un alt tip de gandire si spune-ti “il voi cumpara altadata”.

3. Tu detii puterea de a alege. Alege sanatatea si fericirea. Tu poti alege sa fii prietenos sau sa fii suparacios.
Alege sa fii cooperativ, prietenos, multumit, iubitor si lumea iti va raspunde. Aceasta este metoda cea mai buna de a-ti dezvolta o personalitate minunata.

4. Mintea ta constienta este “gardianul” de la intrare. Principala sa functie este de a proteja mintea ta subconstienta de situatille false.
Alege in a crede ca ceva bun ti se poate intampla, si ca se poate intampla acum. Marea ta putere consta in capacitatea de alegere. Alege fericirea si prosperitatea.

5. Ceea ce altii ne spun nu au puterea de a ne rani. Unica putere este miscarea propriilor tale ganduri. Tu poti alege sau respinge gandurile si cuvintele pe care le spun ceilalti. Tu detii puterea de a alge cum vei reactiona.

6. Observa ceea ce spui. Trebuie sa iti aduci aminte de fiecare cuvant pe care il rostesti. Nu spune niciodata, “o sa dau gres, o sa imi pierd serviciul, nu imi pot plati datoriile”. Mintea ta subconstienta este atenta la tot.
7. Mintea ta nu este rea, nu exista nici o forta a naturii care sa fie rea. Depinde cum folosim puterile naturii. Foloseste propria minte pentru a vindeca si a inspira pe oricine.

8. Nu spune niciodata “nu pot”. Invinge-ti teama si inlocuieste-o cu urmatoarele: “pot sa fac tot ce imi propun, cu ajutorul puterii mintii mele subconstiente”.

9. Incepe sa gandesti din punctul de vedere al adevarului etern si principiilor vietii si nu din perspectiva fricii, ignorantei si superstitiilor.
Nu permite ca altii sa gandeasca pentru tine.
Alege-ti propriile ganduri si ia-ti propriile decizii.

10. Tu esti stapanul sufletului tau, adica a mintii tale subconstiente.
Tu esti maestral propriului tau viitor.

11. Orice fapt pe care mintea ta constienta si-l asuma si crede ca este un adevar, mintea ta subconstienta il va acepta si il va lasa sa se intample.
Crede in noroc, in calauza divina, in actiunea reala si in toate minunile vietii.


Decrete:

Puterea gandurilor mele imi poate transforma viata daca asta vreau.

Exista nenumarate posibilitati si oportunitati in toate aspectele vietii mele.

Pot sa gasesc intotdeauna solutii la ceea am nevoie pentru binele personal.

Transformandu-mi gandurile pot invata sa vad lucrurile pozitive ale vietii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu